Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Košarica Količina:

0


Znesek:

0,00

  • Pnevmatike
  • Platišča
  • Oprema

/



×

Test zimskih pnevmatik 2018 - ADAC

... negotove in klimatske razmere so velik izziv za izdelovalce avtomobilskih pnevmatik; med zimske vozne razmere namreč ne smemo šteti le zasneženih ali pomrznjenih cest, pač pa tudi vse tisto vmes – od močnih poznojesenskih nalivov do velikih količin snega v kratkem času ali nevarne plundre. Na tako široko paleto voznih razmer lahko vozniki naletimo isti dan in na isti cesti, mejo med nesrečo in varnim preživetjem pa pogosto predstavljajo prav – dobre pnevmatike.

 

Najboljša skupna ocena naj ne bo edino merilo, po katerem vozniki izbirate pnevmatike zase. Dobro razmislite o svojih voznih navadah, poteh in potrebah: če ste na primer pozimi pogosto na (mokrih) avtocestah, se ozrite po pnevmatiki, ki je dobra na mokrem in dobro odvaja vodo izpod tekalne površine. Če se pozimi veliko vozite po zasneženih gorskih cestah, poiščite pnevmatiko, ki je dobra v snegu in ledu; če vam je bolj pomembna čim manjša obraba, v podrobni tabeli rezultatov hitro najdete tudi takšno. Skratka, izberite pnevmatiko, ki odgovarja vam; izbire je več kot dovolj.

Večina pnevmatik je zaradi slabosti na mokri cesti in na snegu dobila znižano končno oceno, le pri Semperitovi pnevmatiki je na nižjo skupno oceno vplival slabši rezultat pri testu na suhi cesti.
Osem pnevmatik je dobilo oceno priporočljivo večinoma zaradi posameznih slabosti pri različnih merilih. Firestone winterhawk 3 se je slabše odrezala na mokrem, Nokianova, Goodyearova in Esa-Tecarjeva pnevmatika pa zaradi slabosti na snegu – težave jim je povzročal predvsem bočni oprijem na snegu. Na mokri cesti so se slabše odrezale tudi pnevmatike znamk Vredestein, Debica in Sava

Test zimskih gum v dimenziji 175/65R14

 

Na prvih treh mestih razpredelnice so pnevmatike continental wintercontact TS 860, goodyear ultragrip 9 in dunlop winter sport 5, torej že v preteklosti dobre pnevmatike prestižnih znamk, med katerimi Goodyearova in Dunlopova spadata v isti gumarski koncern. Razlike med najboljšimi tremi z oceno zelo priporočljivo so tudi pri večji dimenziji zelo majhne; na vrhu je sicer Continentalova zimska uspešnica wintercontact TS 860, a z le minimalno razliko ji sledita Goodyearova in Dunlopova pnevmatika.

Test zimskih pnevmatik v dimenziji 205/55R16

 

SvetilkaŠtevilke v tabeli razkrivajo velike razlike

Rezultate naših testov najbolje ponazorimo s številčnimi ocenami v tabeli z rezultati. A številke – čeprav so zelo natančne – si je včasih težko predstavljati na cesti, zato naj navedemo nekaj primerov iz našega testa, ki bolj naravno predstavijo razlike pri lastnostih posameznih pnevmatik.

Pri preskusu zaviranja na suhi cesti s hitrostjo 100?km/h je bila razlika v dolžini zavorne poti med najboljšo in najslabšo pnevmatiko v dimenziji 175/65 R14 5,4 metra: za toliko ima krajšo zavorno pot Nankangova pnevmatika v primerjavi z Goodyearovo, ki se je pri zaviranju odrezala najslabše.
Bolj občutna je razlika pri obrabi: z Goodyearovo pnevmatiko lahko prevozimo kar 40 odstotkov več kilometrov kot s Pirellijevo.
Velike razlike so bile tudi pri testiranju pnevmatik dimenzije 205/55 R16. Pri preskusu splavanja je bila razlika med najboljšo (pirelli cinturato winter) in najslabšo pnevmatiko (laufenn I FIT LW31) 15?km/h; najboljša je splavala pri 83?km/h, najslabša pa že pri 68?km/h.
Tudi pri zaviranju na mokrem je pri pnevmatikah večje dimenzije razlika občutna: najboljša pnevmatika se ustavi 13 metrov prej kot najslabša.

Marsikomu je pomembna tudi poraba goriva: razlika med najbolj varčno in najmanj varčno je približno 5 odstotkov, kar pomeni, da z najmanj varčno pnevmatiko na 100?km porabimo približno 3 decilitra goriva več kot z najbolj varčno.

Vir:

AMZS